Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

lördag, juni 17, 2006

VM är kul....................=((

Det är rätt fantastiskt egentligen... Oavsett vilka som spelar så tenderar maken att att ALLTID ha en god förevändning varför han ska se just den eller den matchen!! Nyss så spelade Theckien mot Ghana, tydligen så var det en AIK:are med i ett av lagen (min man är en hängiven AIK:are) så därav anledningen att se just denna match. Å andra sidan så spelar just nu Italien mot USA och det är enligt min äkta hälft ett typiskt "hatmöte" och därav anledningen att se denna....

Alla dagar har varit det samma, alltid en förevändning varför han MÅSTE se en den ena en den andra matchen... Han vet ju att jag inget kan sätta emot eftersom efter vår "smekmånad", då jag hade honom i tryggt förvar slutade kolla på fotboll!!! Attans också!!

Nåväl, jag är glad över att vi inte förrän i juli börjar vår semester, då det endast kvarstår en dryg vecka innan VM är över... Första veckan har jag dessutom LOVAT honom att denna vecka ska vara helt fri... Undrar dock om han fattar att detta även innefattar MIG!!?? Nåja han lär väl bli varse!!!!!!

Det sägs ju att man i högst 15 år skall nyttja p-piller... Hade någon smart person kommit på att sända VM VARJE år så hade betydligt färre ovälkomna barn fötts till världen... Om man summerar alltihopa från det perspektivet så vore det egentligen en mkt god investering för kvinnan att slippa stoppa i sig dessa piller i en månad per år!!?? Allvarligt, varför utsätta sig för någon typ av medicinering under en hel månad om det ändå är fullständigt bortkastat!!!!

Viva la Zlatan `e Ljungberg m.fl.!!! Inse att ni trots allt medför att vi kvinnor får ngt stabilare hälsovärden.... Åtminstone vart 4:e år....!!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha... känns igen!!
Dock kan det vara ganska tryggt... äntligen vet man vart karlen håller hus!
Och slapp i tevesoffan, eller slapp i sängen... sak samma!!

Kanske borde kvinnor få något skoj vart 4:e år att sysselsätta sig så totalt med! Så att karlen får ta all "marktjänst" under tiden??
Hmmm.. tål att tänkas på... payback är ju trevligt!! *flina*

2:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home