Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

tisdag, maj 16, 2006

Är sommaren tillägnad mannen???

Jaha... så fort värmen och vårkänslorna sätter in så startar all sport... Nu hägrar hockey-VM och strax senare efter en kort andhämtningsperiod så sätter FOTBOLLS-VM igång!!??

Kan det vara så att männen inte drabbas av samma känslor när vädret slår om som vi kvinnor eller tycker alla bestämmande parter i världen att vi kvinnor nog klarar oss ändå??? Kanske det rent av är landstinget som bestämmer det här för att minska på ofrivilliga graviditeter under sommaren?? Skulle så vara fallet så måste jag tillstå att erkänna att det är en GENIALISK lösning... Även om alla män inte skulle vara intresserade kommer nog aborterna att minska KRAFTIGT dom kommande månaderna. Ja, för de flesta VET ju hur överbelagt det är på dessa kliniker i dagens läge. Jag menar dom har ju i allra högsta grad också förtjänat sommarsemester!!
Dessutom har jag hört att det FAKTISKT även finns kvinnor som tittar... Vilka galningar!! Inser dom inte vad mycket "egen-tid" man har möjlighet att kamma in!? Allvarligt menat...HUR många är det egentligen som observerar sin kvinna som kvinna under sporttiderna, ja det är klart... annat än i periodpauser förståss.... DÅ ska det nämligen serveras de mest maskulina maträtter och drycker...




Ursäkta... Det var paus... snart börjar ju andra halvlek, ni som är matintresserade vet ju hur känslig råbiff är och ölen ska ju vara upphälld så att skummet är sådär lagom luftigt... Man vill ju inte att han ska dö av närings- och vätskebrist bara för att det är sport!!!!
Återkommer när jag får rast!!!

1 Comments:

Blogger Rex said...

VM?

10:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home