Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

torsdag, maj 11, 2006

Chef

I dag så håller någon/några på att täcka in det trevliga torget utanför mitt jobb. Vad dom ska göra låter jag vara osagt men själva grejen är att dom täcker in det med galler vilket osökt leder mig in på alla man skulle kunna stänga in där... Som frisör så får man ju träffa en hel del människor, en del trevliga, en del mindre trevliga... Rätt idealiskt med en "skäms"- zon direkt utanför salongen så att alla mindre charmanta kunder kunde få en stund att fundera över sitt uppförande! Tyvärr så kom dessa tankar lite senare... Ty min ena utländske chef ställde sig innanför gallret och vips så kände jag bara hur väl han passade där. Informerade snabbt mina arbetskamrater om att vi var tvungna att skynda oss om vi skulle hinna låsa den sista sektionen!! Vilka "töntar" man jobbar med... De skyllde på att dom var upptagna med att klippa m.m.

Gissa vem som får höra vad jobbig han är. Jo, jag. DÅ ska jag påminna dom om hur FEGA dom var när det optimala ögonblicket gick dom förbi!!!

Egentligen så trivs jag nog rätt bra men ibland, och det tror jag drabbar dom flesta, så önskar man att man kunde skicka den där chefen till en plats som tar tid att ta sig ifrån!!

By the way... har jag berättat att min man är en chef....