Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

söndag, april 23, 2006

Den perfekte partnern.

Det var ju det där med att kvinnan vill förändra sin man medan mannen INTE vill att hans kvinna ska förändras... Jag vet med mig att jag inte är ensam om att tycka att ens tilltänkte man inte är fullkomlig från början men man tänker i sitt innersta att DET kommer att ändras efter en tid tillsammans med mig. Min man var i det närmaste perfekt men i samband med att vi först träffats så drog han in mig i ett lite mörkt hörn och jag tänkte att nu blir det romantiskt!! Han drog mig tätt intill sig för att ömt viska i mitt öra -Vet du hur man gör när man vill jobba med aktier??? Vad skulle jag säga....hade ju ingen aning om aktier och i och med att jag liksom var inställd på romantik så började jag lätt att ifrågasätta mitt val av man... Han frågade aldrig mer, så jag gifte mig tillslut med honom. Om jag blivit förändrad??? Gissa... efter två barn och diverse hormon & humörsrubbningar så ger det ju onekligen vissa men!!! Det som jag kanske mest förändrats med är att jag faktiskt blev huslig, tyvärr så innebar detta att jag "amputerade" min mans tidigare färdigheter i det ämnet.... Ibörjan när allt var nytt så var det ju jättemysigt att få pyssla om min stora kärlek, så han kunde få vila (och dessutom se hur duktig jag var) men med åren så har det liksom förändrats.. Numer så gör jag ALLT(med ett fåtal undantag)! Summering: Jag har förändrat min man i allt det han kunde såååå bra från början och han har fått ett hormoniellt instabilt monster... Det är faktiskt ganska synd om honom....