Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

lördag, november 04, 2006

Nej, vi ska inte ha barn....

....det är bara min MAN som ligger i soffan och äter praliner...
Hade precis arrangerat en fin lördagsmiddag (i ca. 2 timmar...) och han stod för att fixa salladen (ca. 5 minuter, kanske 10....)...
Väl färdigätna så säger han (som vanligt) -Jag fixar "det där" sen... Han menar disken, grovrengöring av diskbänk och bord samt handdiska kastruller... *Stor risk* Han har satt det i system den lymmeln!!! Han VET att det blir gjort, gissa av vem, och trots att jag i ren pin tji skulle låta allt stå kvar till i morgon så kan man ge sig fan på att han har utsett just denna morgon till sin sovmorgon (precis som i morse...???) och att "någon" måste röja eländet ändå.... Även jag har en gräns!!!(Behöver dessutom en sovmorgon då och då oavsett om gårdagen behövs plockas undan!!!!)

I förrgår vart jag medbjuden på en privatchartrad yacht (eller var det en vanlig lite större båt??? Svårt att se i mörkret....) Nåväl... Vi var 35 personer varav 4 kvinnor!! Kanon, tänkte jag, DÅ kanske man kan få känna sig lite extra uppskattad och kvinnlig!!?? Gissa om jag blev.... Av de 31 männan som var med var 15 ensamstående män hitkomna från Pajala..........

Jag höll på att få panik, ska aldrig mer sukta efter uppmärksamhet som kvinna.... Jag har fått min beskärda del FÖR LIVET!!! Trodde i mitt stilla sinne att det där med Pajala var en myt... NÄPP de var helt galna!!!

Försöker nu i skrivande stund jämföra min äkta hälft med dessa 15 ensamstående män från Pajala... Det enda jag kommer fram till är:
-Att fy f-n vad jobbigt det skulle vara att behöva plocka undan efter FEMTON pralinätande "jag-gör-det-sen:are" än att behöva plocka undan efter en!!??

P.S. Lösning eller personlig mentor önskas inom det snaraste!! V.v. maila, skriv brev eller skicka röksignaler!! Jag lovar att besvara er alla!!! D:S: