Min bilder
Namn:
Plats: Tullinge, Stockholm, Sweden

En helt vanlig tjej som "nästlats" in i äktenskapets garn. Överensstämmer med medelsvensson (tror jag) 2 barn , man , radhus, kombi, husdjur m.m. ....

lördag, april 22, 2006

NYBÖRJARE!!
Jaha...Då var det min tur att ge mig in i denna värld av Bloggers... Nybörjare som man är så får man väl prova sig fram genom att helt enkelt bara skriva det som händer i ens lilla värld oavsett om det är nåt eller inte ty annars så kommer det aldrig att bli nåt av det här.

Vårsolen steker ute och de vårkänslor man en gång i tiden faktiskt drabbades av har ändrat karaktär något sen man gav sig in i familjenätet med man och barn. Eller ska man kanske säga att man inte riktigt tillåter känslorna leva ut på det sätt de en gång gjorde... Jag lovade ju faktiskt den där "prällen" det i och med att jag sa ja...

Dagen till "ära" så är jag faktiskt solokvist så när som på barnen. Maken gav mig dispans så jag slapp konfrontera svärmor denna gång, han tog med sig bäste kompisen för att "se om sitt arv"... Ett gott glas rött vin skall inom kort självserveras eftersom det är lördag!!


Skål så länge!!

1 Comments:

Blogger Rex said...

Jag trampar in på orörd kommentarsmark och lämnar en kommentar. Jag gillar redan din blogg. Du finns snart med i min länklista, det är endast slöhet som gör att du inte redan finns där.

8:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home